Roxer, partenerul Xerox în Transilvania, oferă în această perioadă suport la telefon şi online pentru clienţi. Contactaţi-ne AICI.

 

  • Service in garantie si postgaranţie pentru gama completă de echipamente Xerox
  • Contracte de service On Call (cu intervenţii la solicitarea clientului). Intervenţiile la echipamente pot fi pentru: constatare/reparaţie/revizie periodică
  • Contracte de service abonament. Include un număr agreat de intervenţii în functie de tipul echipamentului, de specificul mediului de lucru şi de volumele lunare de imprimări.
  • Contracte de full service FSMA (Full Service Maintenance Agreement) – propunerea Premium în ceea ce priveşte întretinerea în garanţie şi postgaranţie a echipamentelor Xerox.
  • Roxer Grup SA pune la dispoziţia clienţilor 6 ingineri de service (4 în locaţia/Sediul Central din Cluj Napoca şi 2 în locaţia Oradea), cu o experienţă comună de peste 50 de ani, peste 5000 de firme, peste 50.000 de situaţii inedite, şi peste 5 mii de clienţi mulţumiţi de serviciile de mentenanţă oferite. 

Beneficiile Contractului de Full Service FSMA:

  • Service flexibil și pro-activ pentru a nu afecta activitatea de producție
  • Reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare
  • Preluarea lucrărilor urgente si/sau echipamente de back-up in caz de nevoie pe durata perioadei de remediere a defecțiunilor
  • Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul
  • Monitorizare exactă a volumului de imprimare
  • Preluarea de către Roxer a eforturilor de aprovizionare și stocare
  • Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale
  • Asigurarea permanenta îmbunătățire a echipamentelor cu cele mai noi componente (upgrade)
  • Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție
  • Asigurarea unui stoc de piese si consumabile furnizat in avans bazat pe media volumului lunar de imprimare
  • Garanţie extinsă
  • Facturare periodică (lunara), sub forma unui tarif/pagină agreat pentru livrarea tuturor consumabilelor/pieselor consumabile/pieselor de schimb precum şi pentru manopera de service de la intervenţii (indiferent de numărul acestora) şi de la reviziile periodice.

Ai nevoie de service autorizat Xerox? Contactează-ne aici sau completează formularul de pe această pagină