Servicii complete de management al imprimării (MPS)

Audit confidenţial, fără costuri pentru compania ta. Identificarea imprimantelor ineficiente şi proceselor care pot fi îmbunătăţite. Instalarea de echipamente performante + softuri de securizare şi monitorizare a imprimărilor. Contract de închiriere şi de full service, suport tehnic permanent şi stoc de consumabile. 

Servicii complete de management și securizare a imprimării

Identificarea imprimantelor ineficiente din companie, proceselor care pot fi îmbunătăţite și costurilor care pot fi reduse. Instalarea unor echipamente performante (prin achiziție sau chirie) + softuri de securizare şi monitorizare a imprimărilor. Contract de închiriere şi de full service, suport tehnic permanent şi stoc de consumabile. 

Xerox MPS (Managed Print Services)

Xerox MPS în 7 pași

2

Te contactăm în scurt timp prin telefon​

3

Indentificăm împreună oportunitățile de colaborare

4

Programăm un audit specializat, fără costuri pentru compania ta

5

Instalăm imprimantele și softurile potrivite

6

Activitatea de imprimare din compania ta e mai eficientă, mai sigură și mai simplu de manageriat​

7

Ai câştigat un partener de încredere, pe termen lung

Au încredere în noi

Echipa de consultanţă şi vânzări

Dan Moldovan.

dan.moldovan@roxer.ro

0722 625 041

Adina Trifan.

adina.trifan@roxer.ro

0730 005 311

Xerox MPS în 7 pași

2

Te contactăm în scurt timp prin telefon​

3

Indentificăm împreună oportunitățile de colaborare

4

Programăm un audit specializat, dacă e cazul

5

Instalăm imprimantele și softurile potrivite

6

Activitatea de imprimare din compania ta e mai eficientă, mai sigură și mai simplu de manageriat​

7

Ai câştigat un partener de încredere, pe termen lung

Programează o discuţie

Completează formularul, unul dintre consultanţii noştri te va suna imediat pentru o discuţie despre Xerox MPS.

Număr aprox. pagini / lună: 1000

Xerox MPS - află mai multe detalii tehnice

Programul Xerox Managed Print Services (MPS)  – management al flotei de imprimante prin intermediul Roxer, partenerul Xerox în Transilvania, înseamnă cote ridicate ale productivității + economii semnificative de timp și resurse.

Printre beneficiile de care compania ta s-ar putea bucura în urma unui contract de servicii de imprimare se numără posibilitatea de control și anticipare a costurilor, simplificarea proceselor de lucru aferente managementului unei flote de echipamente de imprimare, servicii ce includ accesul la tehnologii performante fără investiții majore, suport tehnic permanent, cuplate cu sisteme complexe de control și securizare a datelor.

 

De ce servicii de imprimare Xerox MPS?

  • Economie de timp și eficientizarea fluxului de lucru;
  • Reducerea costurilor privind mediul de imprimare – puteţi avea o viziune de ansamblu a costurilor vizibile, fără costuri ascunse legate de mediul de imprimare-scanare;
  • Îmbunătățirea productivității – butoane tactile One Touch – un întreg proces de lucru ascuns în spatele unui singur buton pe interfaţa tactilă a echipamentului Xerox;
  • Aplicații one touch – butoane customizate conform necesităților fiecărui departament – Ioana de la contabilitate va avea pe UI (User interface) scanare duplex, scanare simplex (direct către adresa ei de e-mail), Daniel de la departamentul contracte va avea butoanele de scanare, copiere (simplex şi duplex) dar şi scurtatura pentru Xerox Easy Convertor pentru a converti contractele din format fizic tipărit în formate editabile Office (Word, Excel, Power Point) – toate prin puterea Xerox WorkPlace şi suita de aplicaţii Xerox ConnectKey;
  • Îmbunătățirea securității datelor – ISO 27.001 – HDD criptat, criptare pe 256 biţi, McAfee pe gama AltaLink, Cisco, Opţional autentificare prin Card acces clădire, scanare cod QR direct de pe telefonul mobil, tabletă, NFC, cod pin, Cod Pin + Username prin intermediul soluţiei Xerox Workplace;
  • Reducerea impactului asupra mediului – ISO 14.0001 – echipamentele sunt certificate EPeat, EnergyStar, Blue Angel, în cadrul contractului de servicii tonerele sunt preluate de către Xerox România şi reciclate în mod responsabil indiferent că vorbim de o flotă de echipamente A4, A3 sau mixtă.
  • Scanarea documentelor pentru arhivare și distribuire securizată – ISO 27.001 – toate echipamentele din Gama AltaLink, VersaLink, PrimeLink oferă scanare cu recunoaşterea optică a caracterelor astfel încât utilizatorii să poată regasi mult mai uşor un număr de contract, o dată, un nume, un articol din contract la o simplă apăasare de Ctr +F în interiorul documentului – opţional pot regăsi un articol sau număr de document în toată arhiva dacă vorbim de soluţia opţionala Xerox DocuShare;
  • Reducerea consumului de energie electrică – ISO 14.0001 – cuplat cu Xerox Workplace şi beneficiul Single Sign On, fiecare utilizator va avea mereu pe interfaţa echipamentului un ecran optimizat, personalizat cu aplicaţiile pe care acesta le utilizează, în ordinea dorită de acestea iar de parole utilizatorul poate uita de această grijă, împreună cu Inginerul de sistem al Roxer Grup SA + Managerul IT al companiei-instituţiei parolele se vor introduce o singură dată apoi prin autentificarea securizată oferită de Xerox Workplace utilizatorul trebuie doar să se autentifice la echipament iar restul parolelor să le lase in grija Xerox Workplace;
  • Reducerea consumului de hârtie – ISO 14.0001 – printare duplex pentru toată gama de echipamente AltaLink, VersaLink, PrimeLink.