- Service in garantie si postgarantie pentru gama completa de echipamente Xerox
- Contracte de service On Call (cu interventii la solicitarea clientului). Interventiile la echipamente pot fi pentru: constatare/reparatie/revizie periodica
- Contracte de service abonament. Include un numar agreat de interventii in functie de tipul echipamentului, de specificul mediului de lucru si de volumele lunare de imprimari.
- Contracte de full service FSMA (Full Service Maintenance Agreement) – propunerea Premium in ceea ce priveste intretinerea in garantie si postgarantie a echipamentelor Xerox.
Beneficiile Contractului de Full Service FSMA:
- Service flexibil și pro-activ pentru a nu afecta activitatea de producție
- Reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare
- Preluarea lucrărilor urgente si/sau echipamente de back-up in caz de nevoie pe durata perioadei de remediere a defecțiunilor
- Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul
- Monitorizare exactă a volumului de imprimare
- Preluarea de către Roxer a eforturilor de aprovizionare și stocare
- Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale
- Asigurarea permanenta îmbunătățire a echipamentelor cu cele mai noi componente (upgrade)
- Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție
- Asigurarea unui stoc de piese si consumabile furnizat in avans bazat pe media volumului lunar de imprimare
- Garantie extinsa
- Facturare periodică (lunara), sub forma unui tarif/pagina agreat pentru livrarea tuturor consumabilelor/pieselor consumabile/pieselor de schimb precum si pentru manopera de service de la interventii (indiferent de numarul acestora) si de la reviziile periodice.
Ai nevoie de service autorizat Xerox? Contactează-ne aici sau complează formularul următor: