Conectorul Xerox pentru Sage Accounting

CARE ESTE COSTUL REAL AL PROCESĂRII FACTURILOR?

Procesarea manuală poate fi cu 88% mai lentă decât procesarea electronică cu automatizare, luând în medie 25 de zile pentru a procesa o singură factură.* Timpul este bani, iar procesarea manuală poate costa întreprinderile o mulțime de ambele.Aplicația Xerox® Connect pentru Sage Accounting elimină pașii și erorile care vă pot încetini. Utilizează Google AI pentru a extrage datele de facturare, astfel încât să puteți revizui și edita înainte de a scana direct în contul dvs. Sage. Nu a fost niciodată mai ușor să fii plătit mai repede.

 MAI PUŢINI PAŞI, MAI PUŢINE ERORI ŞI MAI MULTE ECONOMII.

Procesarea și plata sunt la fel de simple ca scanarea, revizuirea și trimiterea. Nu mai există blocaje sau restanțe – doar economii în timp real și costuri. Asta înseamnă clienți mai mulțumiți și personal mai fericit.

Procesarea nedureroasă a plăţilor? este posibilă cu ajutorul cu ajutorul conectorului xerox pentru sage accounting.

Procesarea nedureroasă a plăților? Este posibiă cu ajutorul  Conectorului Xerox® Connect pentru Sage Accounting.

Furnizorii dvs. vor să fie plătiți rapid, la fel şi dvs. Însă deplasarea la viteza hârtiei vă va încetini. Mai mulți pași echivalează cu mai multe probleme atunci când vine vorba de procesarea facturilor și a plăților. Nu mai este cazul atunci cînd utilizaţi această aplicaţie.

 

TRANSFORMAŢI UN LUCRU BUN ÎNTR-UNUL EXCEPŢIONAL.

Profitați la maximum de dispozitivul dvs. compatibil cu tehnologia Xerox® ConnectKey® și de soluția Sage Accounting cu aplicația Xerox® Connect pentru Sage Accounting. Câteva atingeri rapide este tot ce este nevoie pentru a previzualiza, mări, adăuga contacte, selecta conturi de registru și modifica ratele de impozitare chiar din interfața cu utilizatorul  (ecranul multifuncţionalei).

Asistentul dvs. la locul de muncă este pregătit și așteaptă.

Puteți simplifica fluxurile de lucru și a îmblânzi procesele complexe în orice birou din departamentele Contabilitate, Conturi de plătit și Finanțe cu dispozitive și aplicații compatibile cu tehnologia Xerox® ConnectKey® pentru asistentul dvs. la locul de muncă. Aplicația Connect pentru Sage Accounting este ideală pentru toate sectoarele de activitate, inclusiv comerțul cu amănuntul, finanțele, guvernul, asistența medicală, ospitalitatea, resursele umane, dreptul și industria prelucrătoare.

Suport pentru ţările: Canada, United States, Ireland, United Kingdom
Limbi suportate: Engleza